duminică, 7 februarie 2010

Un email pe minut!


Sunetul acela de la messenger care te anunță că ai primit un nou email sună tot mai des. Dacă sunt plecat pentru câteva ore, când revin inboxul e inundat de emailuri (bine,că multe sunt spam aia e partea a doua).

Ce e mai interesat, e faptul că nu sunt abonat la newsletters sau la alte notificări de pe nu știu ce siteuri, dar cu toate astea primesc de la diferite veveveuri pe care nu am intrat niciodată diferite emailuri pe care oricum nu le citesc dacă îmi dau seama încă din titlu că nu-mi sunt utile. Nu pot să spun că mă deranjează foarte tare, dar mă irită câteodată, mai ales atunci când vin mailurile ca pe bandă. Cum să primesti 23 de emailuri în timpul în care iei masa (aproximativ 15-20 de minute)? Da, chiar atâtea! Eu zic că e totuși exagerat! Am și eu contribuția mea, recunosc, pentru că mai înscriu și eu siteuri în directoare web și nah… mai vin emailuri de confirmare.
Mai trebuie să recunosc că aproximativ 20-30% din ele vin de la acest blog (utilizatori noi,comentarii noi ș.m.d), dar restul? Să le ia naiba!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu