duminică, 7 februarie 2010

Photoshop online-modifică imaginile direct pe internet

Nu știu dacă mulți dintre voi știați de asta, dar azi am descoperit un Photoshop Online!

Vroiam să aflu codul unei culori dintr-o imagine, și cum nu am Photoshopul instalat pe calculator, am scris pe Google (la vrăjeala ce-i drept) Online Photoshop. Printre rezultatele afișate se găsește și ACEST SITE. Am intrat, am selectat imaginea și, surpriză! Era chiar programul în sine numai că online. Dacă nu poți să faci la fel de multe modificări ca și cu softul propriu-zis, de 80% din facilități tot trebuie să dispună.

Mi se pare ceva util… nu consumă resurse, nu îți ocupă spațiu pe hard, poți să-l folosești de pe orice PC cu conexiune la internet, pe scurt e chiar mișto!
Dacă tot am găsit așa ceva, nici nu-mi mai instalez programul deloc.
Bookmarked!

Cei drept nici nu se compara cu un photoshop instalat, insa se poate folosi si acesta la cate ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu