duminică, 7 februarie 2010

Tu te speli?


E clar că mulți români nu au auzit de săpun sau pastă de dinți, dar
nici chiar așa! Mă duc azi până la magazin să-mi iau un suc, deschid ușa
și mă apropii de tejghea, și mă lovește băi nene un miros din ăla de
hoit, mortăciune sau transpirație îmbâcsită de-mi întoarce stomacu’ pe
dos. Stau și analizez de unde Dumnezeu provine mirosul că, în fața mea
era un domn bine îmbrăcat, nu un cerșetor. Mă și de nu trece ăla pe
lângă mine și-n drumul lui către ieșire o salută respectuos pe
vânzătoare eliminând o mireasmă a primăverii din înaltul cerului gurii
de mi-au și dat lacrimile.


Apoi am realizat că există și aurolaci îmbrăcați la palton și
pantaloni de stofă. Nu mi-a venit să cred pur și simplu, iarnă fiind să
PUTĂ în halu’ ăla! Înțeleg că vara mai dai de 1-2 din ăștia la tot
pasul, dar iarna când dacă te speli de măcar 3 ori pe săptămână, nu
puți! Vara mai faci economie la apă că faci măcar un duș pe zi, dar
iarna da-on spanac de treabă dacă nu ești în stare să te speli sau dacă
n-ai bani de un săpun și o pastă de dinți.


Am văzut și la televizor mai demult o știre care sună cam așa: “media
consumului de pastă de dinți în România este de un tub pe an, iar în
alte țări din Europa(comparabile cu România ca nivel de trai este de 4-5
tuburi pe an)” . Poi dacă am ajuns în așa hal, România e țara
jigodiilor, și nu în ultimul rând, a țiganilor! Să nu vă mai mirați că
suntem făcuți țigani de toate națiunile, pentru că ei se iau după
“majoritate”.


Rușine celor care nu se spală!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu